Tālrunis studijā: 67 22 88 55, e-pasts: studija@radioskonto.lv
tmg-slideshow_l

Nav jāgaida jauns gads vai mēnesis, lai uzsāktu kādu jaunu izaicinājumu. Šoreiz tev palīdzēs Radio Skonto rīta cilvēki – Rita un Valdis. Turpmākās 30 dienas, plkst. 06:35 pieslēdzies Radio Skonto un planko jeb tēlo dēli balstā uz elkoņiem kopā ar viņiem.

Arī Rita un Valdis ir apņēmušies katru rītu šajā laikā plankot pēc īpaša grafika, ko atradīsi zemāk. Ja radies jautājums, kas tad īsti ir plankings, tad paskaidrojums ir šāds: “Par plankingu jeb planku (ang.val. plank – dēlis) sauc statisku vingrojumu, kurā pēc iespējas ilgāk jānoturas guļus balstā uz apakšdelmiem un kāju pirkstiem ar maksimāli iztaisnotu ķermeni”

Ko Tev sniegs šis izaicinājums? Galvenokārt, Tu ne tikai nostiprināsi muguras dziļos muskuļus, kuri ir atbildīgi par veselu un stipru mugurkaulu, bet arī uzlabosi lokanību, attīrīsi un nomierināsi prātu, nostiprināsi vēdera muskuļus, mazināsi muguras sāpes un nostiprināsi stāju.

Kā tas jādara? Izpildot šo vingrojumu, neatšauj dibenu uz augšu vai, gluži otrādi, neļauj mugurai veidot kūkumu. Ķermenim ir jābūt pilnīgi taisnam, jāatgādina slidkalniņš. Ja plankinga veicējam no galvas līdz papēžiem uzliktu virsū dēli, tam vajadzētu piekļauties ķermenim visā tā garumā. Arī plecus nedrīkst uzraut.

Izaicinājums, pēc kura Tavs ķermenis būs Tev pateicīgs!plank-challenge

 

Vairāk uzzini šeit: http://www.delfi.lv/vina/veseliba/sports-un-fitness/pieci-butiski-iemesli-kapec-vertigi-veikt-plankingu-jeb-telot-deli-balsta-uz-elkoniem.d?id=46677185