Tālrunis: 67 22 88 55, SMS/WhatsApp: 27 22 88 55, e-pasts: studija@radioskonto.lv

AS “Sadales tīkls” šogad no klientiem visā Latvijā saņēmusi vidēji 600 bojājumu pieteikumu mēnesī, kas radījuši elektroapgādes traucējumus, un aptuveni 60% no tiem bijuši saistīti ar problēmām klientu iekšējos elektrotīklos. Bojājumus ārējā (publiskajā) elektrotīklā novērš “Sadales tīkla” darbinieki, bet bojājumus klienta īpašuma iekšējā elektrotīklā jeb elektroinstalācijā ir jānovērš pašam elektrotīkla īpašniekam, piesaistot sertificētu elektriķi. Kas jāzina elektrotīku lietotājiem, skaidro AS Sadales tīkls pārstāvis Artūrs Šmats:

 

 

60% gadījumu elektroapgādes  traucējumu  saistīti ar problēmām klientu iekšējos tīklos, liecina Sadales tīklu novērojumi. Lai saprastu vai elektroapgādes pārtraukuma iemesls meklējams “Sadales tīkla” infrastruktūrā, vai  vaina ir īpašuma elektroinstalācijā, pirmā darbība, kas jāveic, ja mājoklī pazūd elektrība – jāpārbauda īpašuma drošības slēdži. Ja tie ir atslēgušies, tad elektroapgādes pārtraukuma iemesls meklējams mājokļa iekšējā elektrotīklā. Par to kā rīkoties privātmājās dzīvojošajiem, stāsta  AS Sadales tīkls pārstāvis Artūrs Šmats:

 

 

Sasalstoša lietus dēļ uz lidostas “Rīga” skrejceļa pašlaik strauji veidojas apledojums, mikroblogošanas vietnē “Twitter” vēsta Valsts Akciju Sabiedrība “Starptautiskā lidosta “Rīga””. Vairāk par izveidojušos stuāciju un to, kas tiek veikts stāsta lidostas “Rīga” pārstāve Ilze Salna.

 

[wpforms id=”19575″]